Thursday, May 5, 2011

CINTA MATI


                                                         CINTA MATI !

Aku nak cinta mati ,
        Cinta mati buat aku bahagia.
Cinta mati buat aku gembira.

        Cinta mati juga buatkan aku menghargai kurniaan TUHAN.





Cinta mati? (maksudnya?)

Cinta mati bagi aku ialah cinta yang tetap .
Tidak beralih arah walaupon ribut taufan,gempa bumi,tsunami,banjir melanda.


Bagi aku,
       Cinta mati itu indah .
       Umpama bulan dan bintang berkejar-kejaran menerangi sisi hidup.

Cinta mati ..  
             Itu hanya impian setiap manusia yang mempunyai perasaan.

Cinta mati tidak akan pernah mati .
              kerana ,
                             Cinta mati itu tulus .


ANDAI CINTA MATI ITU DAPAT DINIKMATI ..............


No comments:

Post a Comment