Thursday, May 5, 2011

surat chenta


      assalamualaikum..di petang ni ada sikit lah nak berkongsi,.teringat lak citer cinta zaman sekolah..haha lelaki dengan gengsternya, pompuan dengan sikap tersendirinya..budak sekolah ni senang jek nak cam dorang ada habit yang sama..perghh.. korang ingt x korang ni mengayat macammana ?

              korang mengayat or diaayat tu korang punya hal la..sebab no hal la kan.xtaw la kalo korang ada tulis surat menyurat sebab nak tackle laki/pompuan korang minat. namun di zaman aku ada la zaman tu surat menyurat..adesh.haha wanita cenderung minat kepada lelaki yang bijak dan sedikit samseng.haha 2 ada orang cakap, betul gak kan.  

            kita akan bercakap dari segi surat lak. dari segi ayat, kekemasan surat, licin kertas slepasa diseterika, lepas letak bedak dan kad yang berbunga n wangi2 an. tu menunjukkan korang betul2 bersungguh-sungguh nak tunjukkan pada penerima surat akan isi hati bialah walaupun buku notanya macam cakar ayam beda ngan surat cintanya. namun bagaimana pula dengan surat di bawah?hehe nampak la sedikit agak haru biru.senang kata cinta kelas hujung atau cinta tingkatan satu.hoho 
klik pada gambar untuk baca.

Kredit pada oh media dan oh tidak

No comments:

Post a Comment