Thursday, May 5, 2011

~kak limah oi ,, tgk akademi fantasia ker ?~


assalamualaikum dan semoga sihat....ada sedikit coretan di bawah
disebabkan kerana sekarang ni hangat pilihanraya di kampus.haha
vote for kak limah.


calon umum kampung pisang
"sabor je la"
manifesto-
menangnani isu zomba kampung pisang
memberikan prasarana wheelcha terbaik kepada ucop
menaik taraf warung pak jabit untuk sesi meeting dan perjumpaan bomoh terhandal
memartabatkan wlagu enjit-enjit semut ke peringkat antarabangsa

membantu meningkatkan trafik ke blog ni.hehe

pencadang
usop-saya sebagai bekas penari kebudayaan mencadangkan kita undi mak liimah.siapa setuju angkat tangan 

macam sya.hehe kita undi,kita undi.hehe


aku kan kerja dkt gsc, masa citer ni keluar hari-hari aku tengok da la lam 20kali aku tengok.dkt wayang kan 

citer 2 selalu penuh so aku xboring la sebab asyik duk gelak ramai2 lam 2.huhu aku suka tengok orang gelak 

so aku pon gelak la jugak.wawawa

tapi citer ni best.terbaik.hehe walau ada sedikit kekurangan tapi puas hati la tengok

p/s : aku ini orang indonesia kalu ngak penuh ilmu di dada..bla2(petikan ni wat aku tergelak sakan sampai 

kena penampar mak limah

No comments:

Post a Comment